top of page
Search
Diginobe
- Nov 1, 2022
- 2 min
Mõistmisest mõjuni - õppija teekonnakaart
Mis on õppija teekond? See on teekond, mille õppija peab läbima, alates õppimisvajaduse tuvastamisest kuni õpitu rakendamiseni. Kogemus...
Diginobe
- Jun 16, 2022
- 3 min
Ligipääsetav digiõpe
Digiligipääsetavuse peale on hea ja oluline mõelda juba õppe ja õppesisu planeerimisel. Ligipääsetav õppesisu on hädavajalik inimestele,...
Diginobe
- May 23, 2022
- 2 min
Õpetava inimese isikukuvand
Koolitaja, õpetaja, õppejõud või noorsootöötaja on paljudes ringkondades nö avalik tegelane. See tähendab, et nende tegevusi pannakse...
Diginobe
- Feb 23, 2022
- 3 min
6 tingimust digivahendi valikul
Kättesaadavaid digivahendeid on väga palju. Selleks, et mõista, kas konkreetne digivahend reaalselt õppetöös rakendatav on, läheb palju...
Diginobe
- Jan 29, 2022
- 2 min
Interaktiised õppematerjalid - õppija iseõppimist toetav õpiressurss
Interaktiivsed õpematerjalid võimaldavad suurendada õppija kaasatust ja teha õppimine huvitavamaks. Interaktiivseid materjale kasutatakse...
Diginobe
- Nov 17, 2021
- 3 min
6 soovitust ergonoomilise töökeskkonna loomiseks
On teada tõsiasi, et istuv töö on üks kehvemaid töötamise viise. Väidetakse, et istuv töö on sama kahjulik kui suitsetamine. Seetõttu on...
Diginobe
- Sep 19, 2021
- 3 min
Mikroõpe - mis, kellele ja kuidas?
Mikroõppimine (microlearning) tähendab õppimist väikeste õppetundide abil. Mikroõppe õppetund on fokuseeritud teemaga ja väga konkreetse...
Diginobe
- Jun 12, 2021
- 3 min
13 olulist rolli e-õppeprojekti loomiseks
Hea õppedisaini ehk e-õppeprojekt on mitme tubli inimese koostöö tulemus. Selles blogipostituses kirjutame rollidest ja pädevustest, mida...
Diginobe
- May 15, 2021
- 3 min
Tekstiga või tekstita?
Kas selles on üldse küsimus? E-õppes on võimalik rohkelt kasutada erinevaid sisuedastamise tüüpe. Väga häid tulemusi annavad piltide,...
Diginobe
- Apr 8, 2021
- 3 min
Kuidas toetada õppijat veebipõhistel koolitustel?
Veebipõhiste koolituste puhul on väljakutseks aidata õppijat jõuda õpieesmärgini. Kuidas aidata õppijat, et tal jätkuks motiveeritust ja...
Diginobe
- Mar 3, 2021
- 3 min
E-õppe müüdid ja faktid
Selles postituses lükkame ümber e-õppega seotud müüte. Tule ja mõtle kaasa! Kuigi e-õpe on olnud meie elu osaks juba pikemat aega, peame...
Diginobe
- Mar 3, 2021
- 2 min
Paindõppe hea tava
2020. aasta oli kõikidele väljakutseid esitav. Oli võimalus kogeda uut ja erilist olukorda, õppida uusi asju ja mõista, kui tähtis on...
Diginobe
- Feb 8, 2021
- 2 min
Veebikoosolek ei pea olema igav!
Veebikoosolekute korraldamise või osalemisega oleme kõik kokku puutunud. Veebikoosolekud on võimaldanud kiiresti meeskondi kokku tuua,...
Diginobe
- Feb 8, 2021
- 3 min
Aasta digilemmikud
2020 aasta viimastel päevadel lindistas Diginobe saate aasta „tegijatest“. Ja kuigi kiitust ja tunnustust väärivad paljud koolitajad,...
Diginobe
- Nov 14, 2020
- 3 min
Pildid, värvid, vormid ja visuaalsed lood õppesisus
Õppematerjalide ja õppesisu koostamisel on oluline silmas pidada lisaks tekstilisele sisule ka kasutatavat visuaalset sisu. Asjakohane,...
Diginobe
- Oct 22, 2020
- 3 min
Ekraaniäng ja kuidas sellega toime tulla
Kas sina oled ka üks nendest, kes tunneb, et ekraanide vahendatud õppimine või koosolekutel osalemine koledasti väsitab? Tunned, et...
Diginobe
- Oct 3, 2020
- 3 min
Eriolukorra õppetunnid
Selle aasta esimene pool oli väga eriline, millele on nüüd, kuus kuud hiljem, hea tagasi vaadata, et olla tulevikus paremini uuteks...
Diginobe
- Sep 7, 2020
- 3 min
Viis õppetundi digitaalse õppevara väljatöötamisel
Mitu korda on sulle öeldud, et õpi teiste vigadest? Mulle on seda öeldud sageli aga ometi on mu elus küll olnud selliseid olukordi, kus...
Diginobe
- Jun 27, 2020
- 3 min
Digivahendid tagasiside andmiseks
Tagasiside on õppeprotsessi mõjukas osa võimaldades õppijat suunata õppimise ajal ja aidata tal mõista oma tudeerimise tulemuslikkust....
bottom of page